Regulamin Forum naszedziecko.eu

Pytania, problemy, sugestie
RA_FEEL_IT
Site Admin
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 11, 2019 11:22 am

Regulamin Forum naszedziecko.eu

Post autor: RA_FEEL_IT » ndz kwie 14, 2019 10:04 pm

Regulamin forum
naszedziecko.pl


I. Założenia ogólne.
1. Każdy użytkownik wraz z rejestracją na forum akceptuje poniższy regulamin.
2. Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Każdy użytkownik wraz z rejestracją na forum wyraża zgodę na przetwarzanie danych podanych w formularzu rejestracji.
4. Każdy użytkownik wraz z rejestracją na forum akceptuje zasady netykiety sieciowej.
5. Zarejestrowany użytkownik nie może domagać się usunięcia konta.
6. Zarejestrowany użytkownik nie może domagać się zmiany nazwy użytkownika.
7. Zarejestrowany użytkownik może domagać się zmiany hasła.
8. Zarejestrowany użytkownik może domagać się zmiany e-maila.
9. Administracja forum zastrzega sobie prawo do usunięcia konta użytkownika bez jego wcześniejszego powiadomienia w wypadku nagminnego łamania regulaminu forum lub braku aktywności.
10. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie forum bez informowania o tym jego użytkowników.
11. Użytkownicy forum mają obowiązek regularnego przeglądania jego regulaminu w celu upewnienia się czy nie zaszły w nim zmiany.
12. Użytkownik forum może posiadać na nim tylko jedno konto. W wypadku wykrycia korzystania z wielu kont usunięte zostaną wszystkie.

II. Użytkowanie forum (zakładanie tematów).
1. Nie należy zakładać tematów o jednakowej tematyce.
2. Przed założeniem tematu należy upewnić się, że nie istnieje już taki sam (opcja szukaj).
3. Bezsensowne tematy będą usuwane, a jego autor otrzyma ostrzeżenie.
4. Zakładając temat pamiętaj o tym aby umieścić go w odpowiednim dziale.
5. Zakładając temat pamiętaj, że swoją wypowiedzią reprezentujesz przede wszystkim siebie.
6. Nazwy tematów dobieramy w taki sposób aby pasowały do wypowiedzi w niej zawartych.
7. Nie nadużywamy dużych liter.
8. Nie nadużywamy emotikonek.
9. Zabrania się wstawiania treści oraz odnośników do tematyki pornograficznej.
10. Zabrania się wstawiania treści oraz odnośników do tematyki rasistowskiej, antysemickiej, faszystowskiej itp.
11. Zabrania się wstawiania treści oraz odnośników do tematyki reklamowej.
12. Nieznajomość zasad ortografii oraz interpunkcji, a także składni zdań nie zwalnia z obowiązku korzystania z nich.
13. Regulamin forum zabrania używania wulgaryzmów oraz przekleństw w założonych tematach.

III. Użytkowanie forum (odpowiedzi).
1. Zabrania się spamowania.
2. Zabrania się floodowania.
3. Zabrania się offtopowania.
4. Bezsensowne odpowiedzi będą usuwane, a jego autor otrzyma ostrzeżenie (3 ostrzeżenia, 4 nakłada blokadę pisania na forum)
5. Pamiętaj, że swoją wypowiedzią reprezentujesz przede wszystkim siebie.
6. Nie nadużywamy dużych liter.
7. Nie nadużywamy emotikonek.
8. Zabrania się wstawiania treści oraz odnośników do tematyki pornograficznej.
9. Zabrania się wstawiania treści oraz odnośników do tematyki rasistowskiej, antysemickiej, faszystowskiej itp.
10. Zabrania się wstawiania treści oraz odnośników do tematyki reklamowej.
11. Nieznajomość zasad ortografii oraz interpunkcji, a także składni zdań nie zwalnia z obowiązku korzystania z nich.
13. Regulamin forum zabrania używania wulgaryzmów oraz przekleństw w założonych tematach.

IV. Nick na forum.
1. Nick nie może zawierać wulgaryzmów i/lub przekleństw.
2. Nick nie może zawierać obraźliwych treści.
3. Nick nie może zawierać treści oraz odnośników do tematyki pornograficznej.
4. Nick nie może zawierać treści oraz odnośników do tematyki rasistowskiej, antysemickiej, faszystowskiej itp.
5. Nick nie może zawierać treści oraz odnośników do tematyki reklamowej.
6. Zabrania się podszywania pod innych użytkowników forum.

VI. Podpisy i avatary.
1. Podpisy i avatary nie mogą zawierać wulgaryzmów i/lub przekleństw.
2. Podpisy i avatary nie mogą zawierać obraźliwych treści.
3. Podpisy i avatary nie mogą zawierać treści oraz odnośników do tematyki pornograficznej.
4. Podpisy i avatary nie mogą zawierać treści oraz odnośników do tematyki rasistowskiej, antysemickiej, faszystowskiej itp.
5. Podpisy i avatary nie mogą zawierać treści oraz odnośników do tematyki reklamowej.
6. Podpisy i avatary muszą być zgodne z przewidzianymi maksymalnymi rozmiarami tj:
Avatar: min. 50x50 max. 139x139 - 32000 bajtów.
Podpis: max szer. 800px wys. 140 px.

Zablokowany

Wróć do „Forum”